Wednesday, October 20, 2010

Pencils down..

Gecen hafta okulda gecirdigim geceden sonra "iliskimiz nereye gidiyor?" sorusunu sordum. Okula "bence acele ediyoruz arkadasken hersey daha iyiydi" dedikten sonra yaptigim kucuk bir planlamanin ardindan haftaya cuma (29 ekim) goreceli olarak rahatlayacagimi hesapladim. 

Zaten eger oyle olmazsa, ikinci donem harcimi yatirmayip cok net Kanada turuna cikabilirim. 

Bu haftayi ozet gecmem gerekirse -ki bence pek gerekmiyor....

Eskilerden guzel bir arkadasima kadeh kaldirdim bu hafta, Serkan Unalan'a...Ama millet catir catir evleniyor arkadas demekten de kendimi alamiyorum hani. Mutluluklar diliyorum.

Tuborg bira buldum, cok sevindim, hem de uzerinde "Izmir'de siselenmistir" yaziyordu, icim bir ciz ediverdi. Sonra actim ictim.

Bist du Blind Vormund?

Resimden de anlayacagin uzere, bir konserde daha birlikteyiz ve bu seferki, Roger Waters gibi 500 promil etkisi yapmayacak olsa da, kesinlikle butce dostu oldugu gercegi yadsinamaz.

Kanada'da ilk sinavima girdim. Izlenimlerim; yok efendim A B C D grup yapalim ogrenci birbirine bakmasin, herkesi ayri ayri oturtalim falan, yalan onlar, 30 santim yanimda Jason ve Krystina ile gayet kooperatif bir sinav gecirdik. Dokuz Eylul'de yuzune bakmadigim fotokopi "Fundamentals of Corporate Finance" kitabina 158 dolar vermem de cabasi. Yeni bir Gordon Gekko mu doguyor?

Simdilik benden bu kadar olsun, sozlerimi ablamin icli kofte kivamindaki ozlu sozu ile bitirmek istiyorum: "Egitimde ter dokmeyen, savasta kan doker"

Hadi bi dusun, ben geliyorum..

4 comments:

piyade hürgeneral said...

eğitimde merhamet, vatana ihanet ...
güçlü ordu, güçlü Türkiye.

ileri bakkk

Jitterbug said...

yahu okumak çok eylenceli, nerdeyse ben de bir kez daha blog yazmaya başlıycam.

phurba said...

tasarımı bişeye benzetemedim, zira benzemez kimse sana tavrına hayran olayım :P... zira mı? zira neki?
bu arada eğitimimde akıttığım ter miktarını minimuma indirdiğin için teşekkürler

Serkan Bilgi said...

@jitterbug: sen once benim parfum analizimi yap, aciktan 20 lira sorum var unutma..

@emre: benzema kimse bana..lisanstaki ter miktari ile yuksek lisantaki ters orantili oldugundan, ikimizin yerine akitiyiorum ben o terleri su an..

Post a Comment