Saturday, October 30, 2010

Yarin Halloween, gec yatin cocuklar...

Dun, yani 29 Ekim Cuma gunu, oglen 3te okulun yarisi sarhos olmustu bile. Bir haftadir kicimizin ustunde oturamadigimiz okulun en buyuk etkinligi "Integrative week" dun oglen 1'de sona erdi. Haftanin basinda verdikleri case'yi 4 gun icerisinde analizleriyle raporuyla sunumuyla tamamlayip Cuma sabahi da juri onunde sunumunu yaptiktan sonra kazanani acikladiklari bir etkinlik bu. Saskinim, birinci olduk. Bulent baskaaan...

Neyse okulca bir yemek, hocalarin feedbackleri, kazanin aciklanmasi, gotumuzun tavan yapmasi derken, saat 2'de 40-50 kisi bara gectik. Ulan herkes gaz, siradaki shotlar benden, yok hayir benden, nedendir bilinmez hicbir siradaki shot "benden" olmadi. Valla ne yalan soyleyeyim, aklimda kareler var ama nasil ve neden okula geri donduk, arada ne yedik, sonra ben ne ara Ramy'le bulustum Alkas'in evine gittim, oralar muallak. Alkas'in sevgilisi Anna'nin dogum gununu kutladiktan sonra yatagimi aserirken, Murat'in evini toplamasina yardimci olma adi altina kucuk bir iskence seansi daha basladi bana. En son saat 1 bucukta ustumde takim elbiseyle yere oturmus elimde alyen (degil lan elyin!) koltuk sokuyordum. Neyse bir sekilde evime ulastim...


Asil eglence sabah basladi!!! Canim teyzem, biricik teyzem, dun dollar store'a gidip sahte bocekler almis! Ulan dilim damagim kurudu, betim benzim atti, kicim basim oynadi, ne yapacagimi sasirdim, bir de yigitlige bok surdurmemek lazim, bocek sonucta, "bahce bocegi" der babam herseye, nasil bir bahceyse artik bu...Hale bak, kucuk de degil ki anasini sattigim!!..


Sonrasinda elbette itinayla bokunu cikardik, evde birbirimizin ustune atiyoruz, sominenin ustune yapistiriyoruz derken buyuklere karsi bagisiklik kazandik ve bunu farkeden teyzem ikiye bolup mouse'umun altina koymus!! Artik en son klozetten falan cikmasini bekliyorum, yasasin Halloween!!

0 comments:

Post a Comment