Friday, October 1, 2010

You're Turkish, you're allowed to do that

Dun 2deki grup toplantimi haber vermeden ektim ve 2 gundur yasadiklarimin arasinda yuzumu tek gulduren olaya sahit oldum. Toplantiyi ekip, MBA ogrencilerine kiralanan cubicle dedikleri masama geldim ve ayakkabilarimi cikardim, ikinci bir sandalye cektim onume, ayaklarimi uzattim atdhe'den Besiktas macini izlemeye basladim. Neyse mac heyecanli ben uyukluyorum arada falan, sirtimda bir el hissettim. Grup aradaslarimdan biri bana bakiyor. Ben de ona baktim. Sonra o ekrana bakti. Ben de ekrana baktim. Tam ekran Besiktas maci var. Masada ne kitap acik ne defter. Bir paket cips, bir bardak kahve ve cep telefonum. Aradik seni dedi. Telefonum cekmiyor dedim. Yemedi. Sonra bir daha ekrana bakti. You're Turkish, you're allowed to do that, dedi. Guldum, ayaklarimi geri uzattim, maci izlemeye devam ettim.

2 comments:

phurba said...

ilgiyle takip eidyoruz da, biraz daha sık yazarsan türk milleti adına sevinicem ben...

Unknown said...

let me know what you are NOT allowed to do??????

Post a Comment